Sayfalar

Unutma Beni 674. Bölüm Fox Tv Canlı İzle 24 Mayıs 2011

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Ali’nin hayatını kurtarmak için Rauf’la evlenmek zorunda kalan İlkay, ailesi tarafından da reddedilir. Hastaneden çıkan Ali, İlkay’ın kendini terk ettiğini üstelik Rauf ile evlendiğini öğrendiği an yıkılır. İlkay’ın tercihinin nedenlerini bilmeyen Ali’nin bundan sonraki tek amacı, onlardan intikam almaktır artık. Onun bu hıncından yararlanan Nazlı, yeniden Ali ile evlenme hayalleri kurmaya başlar. Adalet ‘de Nazlı’nın yeniden gelini olması için can atmaktadır. Acaba Ali, Nazlı’nın bu oyununa gelecek midir? İlkay tekrar Ali’ye derdini anlatabilecek, Rauf’tan kurtulabilecek midir. Rauf, Ali’ye son darbe’yi vurmak için neler yapacaktır…
Emine’nin ise Şerif’le arası iyice bozulmuştur. Nihayet Şerif evden taşınır ve Mehtap ile yaşamaya başlar. Mehtap artık sadece Özgür’ü görmek değil, ailesini de geri istemektedir. Emine, boşanıp Şerif’i serbest bırakmak niyetindedir. Ancak Mehtap’ı Şerif’e kaptıran Zafer, dengeleri değiştirecektir. Zafer, Şerif’in kendi sevgilisini elinden aldığını düşünmektedir. Şerif’ten intikam almak için o da Emine’yi elde etmeyi kafasına koyar. Eski bir tanıdık olarak eve giren Zafer, Emine’nin dikkatini çekmek için türlü entrikalar çevirir. Öte yandan Mehtap ile ilişkisinde hiçte rahat olmayan Şerif, bir de Emine’yi kaybetme tehlikesi ile mi yüz yüze gelecektir.

Unutma Beni 24 Mayıs Video İzle, 24 Mayıs Unutma Beni Full İzle, Unutma Beni 24 Mayıs İzle, 24 Mayıs Son Bölüm Unutma Beni İzle, Unutma Beni Son Bölümü İzle, Unutma Beni, Unutma Beni İzle

0 yorum:

Yorum Gönder